Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2008

Brain control-τηλεκοντρόλ αλλά ελληνικά


Ξέρεις όμως τι θέλω; Έτσι καμιά φορά που κάθομαι με την καλή μου στο σπίτι,
και χαζεύουμε - χαζεύουμε όμως - μπροστά απ’ την Tv.
Θέλω να μοιραστούμε με τον παιχνιδιάρικό μας τρόπο, όλα αυτά τα ωραία που βλέπουμε κατά τη διάρκεια της εβδομάδας. Όλα αυτά τα γλυκούλια, τα εξυπνούλια…






Ωραίο αστειάκι αυτό που είπες Λάκη,
μήπως σου το άφησε στο στόμα ένα πουλάκι; Κι όχι σε τσαντιράκι, μπορεί σε κοτεράκι . Όταν θυμώνεις τι γλυκούλης που ‘σαι Λάκη.



Tο άλλο βραδάκι θα δούμε Αννιτούλα, μα φέρε δίπλα μου να ‘χω και μια σακούλα. Εγώ ψοφάω γι’ αυτόν τον ωραίο με τη γατούλα και τη γιαγιούλα με το δόντι τη γλυκούλα. Ή το Μογγολάκι το δυσλεκτικούλι ή τον καινούριο αυτόν τον Κερατούκλη Η κιβωτός του Νώε στο μαγικό κουτάκι με στίχους και μουσικούλα Νικολάκη.



Εσύ γουστάρεις όμως αγαπούλα, το βραδάκι εκείνη την ξανθούλα τη βυζαρού με το ραβδάκι, που έχει μαζί της εκείνο τον χαρουμενούλη, το αρκουδάκι της Tv το πιο γλυκούλι






Μα εγώ που είμαι αχόρταγος λιγάκι,
βλέπω το «Όλα» να δω κάνα στριγκάκι κι ο Θεμάκος τι ευφράδεια τι καλούλης και αυτός που είναι μαζί του ο ξινούλης





Μεγάλα νούμερα σου λέω αγαπούλα κι εσύ μαζεύεις χόρτα με τρύπια σακούλα ,να πάμε κι εμείς που λες κανά βραδάκι στον Θέμο, στην Αννίτα, στη Μαρία ή στον Λάκη
Αγαπούλα χαρά η AGBούλα, αφού δόντια δεν έχουμε θα τρώμε με τα ούλα και η Ελλαδούλα σαν άβγαλτη παιδούλα χαϊδεύεται κρυφά να μη την πάρουνε για τσούλα.Καληνύχτα αγαπούλα!


B.D.Foxmoor

3 σχόλια:

Πεφτάγγελος είπε...

τα σπάει,το θέλω,υπάρχει σε σιντι;;αντε ενημέρωσέ μεεεε

Πεφτάγγελος είπε...

και ναι η τιβι είναι ΓΤΠ.Έχω να παρακολουθήσω σοβαρά σοβαρά από τα χμας..με ζηλεύω!!

Αλέξανδρος Σαλαμές είπε...

Να πας να αγοράσεις το Δίφωνο που το έχει να στηρίξεις και τη φάση, εγώ δεν σου δίνω τίποτα που όλα τα αντιγράφεις!Αϊντε!:) Καλά κάνεις και δεν βλέπεις εγώ πάλι είμαι δυστηχώς ακόμα tv-junkie..