Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2008

Ποιος είσαι εσύ;


Οι κριτικοί όπως λέμε κρετίνοι

«Ποιος είσαι εσύ που γελάς δυνατά, μέσα απ' του φόβου τους τις χαραμάδες;
Ποιος είσαι εσύ που σε διαλέξαν τα σωστά, να πνίξεις όσους απόμειναν βραχνάδες;
Ποιος είσαι εσύ, ψευτόπλαστε, που λόγια σπαταλάς; Κάποιος μου 'πε πως βρίσκεσαι χρόνια στη δούλεψή τους και πως σ' αφήνουν στα κρυφά λιγάκι να τσιμπάς

ψίχουλα και τρίμματα που μένουν στο ταψί τους». B.D.Foxmoor.

Σαν τι συστήνεσαι;

Βρες μου ένα λόγο που απέναντί σου τρέμει η έφηβη με τα ξεχειλωμένα όνειρα;

Βρες μου ένα λόγο που τα γλυκά μάτια σου κάνει ελαφριά ντυμένη το όμορφο πλάσμα που το χαζεύεις προσπερνώντας με το ΙΧ σου από την φτωχή πλευρά της πόλης;

Βρες μου ένα λόγο που τον άρρωστο ψυχικά συνάνθρωπο σου τσαλακώνεις με τα γέλια σου και μετά ξεχνάς;

Βρες μου ένα λόγο που τον φτωχό στο πνεύμα και στην αντίληψη αφήνεις για μια στιγμή να πιστέψει, ότι σεβασμό του δείχνεις, ενώ παρωδίας μουσική θα του φορέσεις;

Βρες μου ένα λόγο που το πιο φτιασιδωμένο σου χαμόγελο κρατάς και μαζί και τα σάλια σου μόλις το νέο προϊόν που θα σου φέρει χρήματα δειλά ξεδιπλωθεί;

Βρες μου ένα λόγο που τον σεβασμό και την εκτίμηση αποζητάς από τους άλλους, αφού δεν τα απαιτείς από τον εαυτό σου;

Βρες μου ένα λόγο που ζωή τολμάς και τάζεις σαμπως και αυτή από τα νύχια σου κρέμεται;

Βρες μου ένα λόγο να ζεις όχι για τους άλλους αλλά από τους άλλους;

Βρες μου ένα λόγο να μη σε μισώ και να μη σε λυπάμαι μαζί;

Τι είσαι; Σαν τι συστήνεσαι; Γιατί την δικαιοσύνη ποτέ σου δεν γνώρισες;;

3 σχόλια:

**xardoum** είπε...

Ειδικά αυτός ο Μουρατίδης στη φωτό ...κοίτα φάτσα...χαμόγελο...γαμήσου άχρηστε..

**xardoum** είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Αλέξανδρος Σαλαμές είπε...

Ο Μουρατίδης ο γλυκούλης; Μην είσαι αδικός! ;)