Δευτέρα 13 Απριλίου 2009

Δικαίωμα μου να πηγαίνω πάσο...

Λένε πως ο έρωτας είναι όπως μία ανίατη ασθένεια. Πάνω που πας να σηκωθείς όρθιος, υποτροπιάζεις. Πέφτεις και νομίζεις πως δεν θα ξανασηκωθείς. Μία ανάμνηση, μια σκέψη, μια φωτογραφία, ένα βίντεο...Ένα βίντεο...Και αν οι σκέψη μου γυρνάει ξανά σε σένα, ποτέ δεν θα εξηγήσω τον θυμό που νιώθω απέναντι σου. Άλλες φορές σκέφτομαι πως θέλω να μείνεις μόνη σου για πολύ καιρό, άλλες πάλι μου αρκεί να δεις πως είναι να σε χρησιμοποιούν. Να το γνωρίσεις. Να ακούσεις τα μεγάλα λόγια, ακόμη και αν δεν κράτησαν παρά μερικές ώρες και το στόμα που τα είπε, να ρίξει μαύρη πέτρα και να μην εξηγήσει ποτέ τίποτα. Ένας κολλητός μου, μου είπε όταν συζητούσαμε για σένα, ότι δεν χρειάζεται να έχεις απέναντι σου τον άλλο. Και η απουσία του πολλά μπορεί να σου δείξει για το ποιός είναι. Ίσως και περισσότερα. Δεν χρειάστηκε να χορτάσω την παρουσία σου για να μετατραπούν οι πιο ωραίες μου σκέψεις για σένα σε θυμό. Καθαρό κρυστάλλινο θυμό σαν το νερό που πίνω την στιγμή που γράφω αυτές τις αράδες. Πάω πάσο λοιπόν και γυρίζω σελίδα. Δικαίωμα μου είναι. Εξάλλου και για σένα αυτό που ζήσαμε δεν ήταν "τίποτα σημαντικό". Εσύ έμαθες να ζεις "μονάχα εν λευκώ".

1 σχόλιο:

Sophia Choleva είπε...

Τρέμουν τα πόδια μου το σώμα μου δειλιάζει
Κάθε φορά που πλησιάζεις προς τα 'δω
Με ξεσηκώνεις με χαλάς και μ' αναγκάζεις
Να μπω γυμνός στο ηλεκτρικό σου μακελειό

Μυρίζεις θάνατο μα εγώ σε γυροφέρνω
Δεν έχω δύναμη μακριά να κρατηθώ
Βάζω στην άκρη το μυαλό μου νικημένο
Μέσα στις στάχτες σου διψάω να βρεθώ

Σαν τότε που μας τρόμαζε το ήσυχο φεγγάρι
Σαν τότε που ματώναμε μαζί
Μόνοι σε έναν άγνωστο νεκρό πλανήτη
Ερωτευμένοι σχιζοφρενείς

Τρέχω συνέχεια να κρυφτώ μακριά από σένα
Kαι όλο νομίζω πως μπορώ να γιατρευτώ
Πάνω σου πέφτω ξαφνικά και απεγνωσμένα
Στα ηλεκτροσόκ σου προσπαθώ να αντισταθώ

Μυρίζεις θάνατο μα εγώ σε γυροφέρνω
Δεν έχω δύναμη μακριά να κρατηθώ
Βάζω στην άκρη το μυαλό μου νικημένο
Μέσα στις στάχτες σου διψάω να βρεθώ

Σαν τότε που μας τρόμαζε το ήσυχο φεγγάρι
Σαν τότε που ματώναμε μαζί
Μόνοι σε έναν άγνωστο νεκρό πλανήτη
Ερωτευμένοι σχιζοφρενείς