Τρίτη 4 Μαρτίου 2008

Μπρος γκρεμός γκρεμός και πίσω


Περιμένεις να πας στο σχολείο. Ονειρεύεσαι. "Μαμά θα γίνω αστροναύτης και σούπερμαν".

Πηγαίνεις σχολείο. Ονειρεύεσαι. 'Θα γίνω φυσικός γιατί μου αρέσει η φυσική. Όχι όχι!Μαθηματικός γιατί μου αρέσουν πιο πολύ τα μαθηματικά".

Δίνεις πανελλήνιες. Ονειρεύεσαι. "Θα σπουδάσω διοίκηση επιχειρήσεων, γιατί έχει ενδιαφέροντα, μαθήματα και βρίσκώ και δουλειά αμέσως μετα"

Σπουδάζεις. Ονειρεύεσαι. "'Οταν πάρω πτυχίο, θα φύγω στρατό και μόλις επιστρέψω θα βρω μια δουλειά"

Βρίσκεις δουλειά. Ονειρεύεσαι. "΄Μέσα στη δουλειά θα γίνω ο καλύτερος"

Υπάρχουν και άλλοι καλύτεροι. Ονειρεύεσαι. "Θα τους φάω το λαρύγγι αν χρειαστεί, για να μείνω ο μόνος καλύτερος"

Γίνεσαι ο καλύτερος. Ονειρεύεσαι. "Θα μείνω όσο πιο πολλά χρόνια γίνεται ο καλύτερος και δεν θα αφήσω κανένα ξανά να αμφισβητίσει ότι είμαι ο καλύτερος. "

Περιμένεις να βγεις στη σύνταξη. Ονειρεύεσαι. "Θα κάθομαι και θα απολαμβάνω τον ελεύθερο μου χρόνο λέγοντας σε όλους ότι ήμουν ο καλύτερος"

Καρδιά. Σταματάς να ονειρεύεσαι. Μόνο σκέφτεσαι. Γιατί να ξόδεψα τόσο χρόνο για να είμαι ο καλύτερος". Αλλά τίποτα δεν μένει Ούτε καν χρόνος. Μπρος γκρεμός γκρεμός και πίσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: